; Datorkunskap

tjena hej ;>
Nu sitter jag här i skolan och har datakunskap. och de är inte de roligaste jag har gjort. ghagam, vi håller på att skriva massa text på word, haha jippi så kul ;>
Det är hellt tyst i salen och här sitter jag och hostar ^ haha mys.

I går var jag på fotboll, fast jag inte borde varit de, hade nog varit med frisk idag om jag inte kollat på fotboll, men de var ju mina bröder som spelade och de vann med 5 - 1 muff gjorde 2 mål, duktigt av han, och martin stog i mål, han var med jätte duktig :)  jag och jennie tycker de var kul att kolla för de rök från de flitskallarnas huvud. haha, fasen vad vi skarattade. haha.

Idag slutar jag 10 över 4, ganska länga om jag får säga de själv. hoppas muff kan hämta mig, för han körde ju mig hit, så jag tror inte han hämtar mig, men vi kan ju hoppas :)  hiih.

Jennie hatar datorkunskap. hihi. men hon är söt ändå.
HEJDÅ!
/madde


Mina Kommentarer
Postat av: LOTTA

HAHAHAHHA JAG HITTADE DIN BLOGG! nu slipper jag läsa kisssies :D

2008-09-09 @ 17:28:33

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0