; Inspark och fest

Tjenixen mina vänner ;>
Idag har de varit en mycket jobbig dag. Haft min första redovisning, jag skattade nästan igenom den. Gjorde ett x antal fel. men de ska vi itne gå in på nu. Jobbigt var de iallafall. Hade även estisk verksamhet, de var nog de roligaste ämnet på hela dagen, jag gillar att klippa och klistra:) Men lotta var lite taskig mopt mig, HAHA. men de var kul ändå :)

I morgon är det inspark, för dom som inte vet vad det är så ska jag förklara lite då. Inspark är som de låter då 2orna sparkar in 1orna till skolan. efter den dagen är vi verkligen ettor, innan varv i inga ettor enligt 2orna och 3orna. Haha, men de gör typ massa saker, vissa kasta egg och spagetti, medans vissa säger att vi ska stoppa huvudet i en skål med chokladpudding osv. jag är väldigt spänd över morgondagen iaf ;b
Efter insparken, typ vi klockan 8 är det Vallen, där är de fest för båda Stagg och kagg, men även Jenny kommer komma dit, även andra skolor ;b kommer vara väldigt trött och sliten på fredagen då vi börjar tio över åtta. HAHA

nej, nu ska jag packa klart och sen sova. HA DET BRA!
PUSSHEJ! / madde


Mina Kommentarer
Postat av: bulten

jag tycker du är coooool

2008-09-04 @ 07:43:49
Postat av: Anonym

hahaha, jag älskar den bilden! KOLLA IN DIG LIKSOM :D

2008-09-09 @ 09:07:33
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0