; cjåååte

Häj.
Det har hänt lite knasig och sjuka saker på sistonde.. haha. Jag kan ge några söta exempel, men jag kommer absolut inte säga allt :)
I går HÖGG min katt mig i magen ;<
I går kom sara till mig vid klockan 23:00 & sov här :*
Idag gick jag in i en sopptunna, det tyckte marhukda var kul -.-
Mitt liv har blivit helt knas, man kan säga att det både är bra och dåligt. höhö.
många vet nog vad jag snackar om. men ska jag chansa? nej.. inte än :)
knasknasknasknasknasknasknasknas

Skolan har varit chilledill, har bara chillat hela dagen. på datorkunskapen jobbade jag nada, likså matten, eller jo, ett tal, det är gulligt! sen hade vi graf, det var nog de enda jag gjorde.. lekte i ps :D MUMS! sen mdk, kollade på redovisningar & tillsist foto där hukda,L8,Amy & jag retade läraren som fem, gjorde massa irriterande saker. hoho, sjukt kul.

- tjejer, vad är det som är så roligt där borta i hörnet?
- det är .. är.. tisdag :D
- jaa.. tisdagar kan vara roliga ibland, man ska leva som om dagen var den sista :D


Nu ska jag göra om mitt arbete till poiwerpoint -.- PUSSPÅRA!
/madde


FÖRRESTEN!!!
jag ska börja med dagens stjärna nu & idag får faktiskt marhukda den!  tror det eller ej ;>
För hon var himla mysig idag kramas åså :D  mysmys!



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0