; ebbisbebbis

I MORGON; ska jag träffa bebban, som jag inte träffat på år och dagar, vi ska ta oss en titt i kalmars heta affärer sedan ska vi gå mot slottet och sätta oss på ngn fin liten plats och sola våra snygga kroppar och snacka om allt mellan himmel och jord. Jag längtar redan. Bara för att jag längtar så kommer de några små och söta bilder på oss sen sist vi umgicks. det var ett tag sen vill jag lova.



så små, så sött!

Mina Kommentarer
Postat av: ebba

IIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. ebba är lycklig. oouff, vi ska tillbaka där vi var vill jag lova:D:D:D PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-04-15 @ 22:20:52
URL: http://www.ebbakask.blogspot.com

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0