; elooon



42 frågor om en bästavän  

1. Vad heter hon?    Elin "Elon" Johnson
2. Hur gammal är hon?   16 ååååår
3. När träffades ni sist?  hm, i onsdags tror jag nog :)
4. Vad har hon för hårfärg?   samma som mig typ ;B hihi.
5. Brukar hon färga håret?   de gör hon ibland :)
6. Vilka färger har hon haft?   alla nyanser av brunt med rött :)
7. Vad har hon för parfym? ngn god ;****
8. Är hon galen?  japp, helt åt skogen så galen!
9. Vad är erat bästa minne?  svååårt, men jag tycker tältnigne var ett väldigt bra minne!
10. Har ni många minnen ihop?  jaaaaaapppp
11. Vart bor hon?  igelööösa :)
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  naj.
13. Är du avundsjuk på henne?  hihii, jao!
14. Vad heter hennes syskon?  johanna och ... glömt :( (a)
15. När träffades ni första gången?  någon gång i åttan tror jag? (:
16. Hur träffades ni? skooolan
17. Vad går hon i för sporter?  tennnnis :)
18. Vad kan hon göra på helgerna? umgås med vänner och chiilar ;> hihi
21. Har ni pussats?  tror ikke det.
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  nja, inte så ofta.
23. Har hon fräknar?  jao :*****
24. Har ni kollat på film någon gång?  yes we have.
25. Har ni bråkat någon gång?  ja.
26. Har ni sovit i samma säng? jaaaag tror det.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  ja, hihihi
28. Har du sett hon gråta?  japp.
29. Vad gjorde du då?  pratade med henne och kramadessssss
30. Har du sett hon vara riktigt arg? det har nog hänt :)
31. Har hon sett dig gråta?  jag tror det.
32. Vad ska ni göra i sommar?  masssa!
33. Har hon svikit dig någon gång?  jag vet inte, tror ej det.
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  yes.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?  usch, må super bad.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?  i hope so
37. Älskar du henne?  yes i do
38. Vad är det bästa med henne? att hon kan allt xD  hahaha :P
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? hm, jag vet inte, inget tror jag :)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  kanske ^^  hohohoh.
41. Hur ser hennes klädstil ut?  frän! ascool! you name it!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?  YEAH!

Mina Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHHAHAHAH. gulligt ;) <3

2009-04-06 @ 14:17:22
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0