; goooodjob

Idag har jag bara varit hemma, skulle egentligen kolla på sara när hon sjöng med tvåorna på melodifestivalen, men jag mår itne så bra så jag stannade hemma. Det kändes bäst.

Igår var jag iaf där och tittade, då var det ettorna som sjöng och sara vann med sin låt. Otroligt bra måste jag säga, sjukt jävla bra är människan. Jag vill med kunna sjunga så bra och skriva bra låtar. Men som sagt, Sara ägde alla :)

Nu ska ajg ta en panodil och sen ska jag nana.
Dagen har varit underbar iaf, tove och jag solade idag. mys på henne <3

Men godnatt folket.
Btw, Paow & Dessie är så jävla patetiska. HAHA!
GO LÅTSASBRÅK!!!!!!  haha, moget :)


PUSS!
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0