; heheeh, oopss

herregud. det är knappast jag som har gjort fel i
det här läget. Så lägg inte över skulden på mig. TACK!


Idag var det en sugig dag. Hade TVÅ lektioner men slutade ändå vid halv 4 -.-
Vi framkallade kort idag, vilket var roligt iaf. Fast jag, Marhukda, Sofia & Emma
typ sög. hahaha. eller ja, till en början iaf, efter typ 10000 testbilder blev de någonlubda
hihi, mys ju.

I morgon ska det inhandlas mat,kläder & alkohol och sen ska det storstädas här
hemma, eftersom på valborg ska flicksen komma hit och då ska det ätas,
mysas och pratas skit och sedan blir det en tripp in till staden. iih, jag ser fram
emot det. hihi!  Pusstyp.

HAJ!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0