; Hiss&Diss

Dagens Bu&Wie har bytt namn till hiss och diss ;)

HISS..
..på att jag har hittat en sommarlåt som har fastnat på huvudet ;b
haha, det kanske inte låter så bra, emn det är härligt, eftersom man blir glad av den :)

..på att jag har träningsvärk
den lät nog inte heller så bra, men jag har ju faktiskt tränat och det känns! Det är för härligt.

..på att jag skiter i dig nu.
bäst för mig själv och bäst för alla andra, så dom slipper se att jag går runt ledsen :)

..på att jag ska kolla på sara när hon sjunger idag.

finns typ inget bättre, det är så jävla härligt, man sitter lixom och ryser. Jag kan ladda
upp ett klipp från deras show för några veckor sen ska ni få höra!

DISS..
..på att jag har haft supermega ont i huvudet idag.
ja, det blev så mkt så att jag åkte hem från skolan.

..på att alla pengar är slut och jag är pank!

det har dom iofs varit ett tag. men det är ju man är extra pank.
för att det är bara några dagar innan man dår sina pengar igen ;D

..på att jag fortfarande har mitt power point arbete kvar att göra klart.

jag måste hinna höra klart de tills måndag för då ska jag redovisa. ;<<

..på att skolan är fett förmycket just nu.
Det är verkligen så, jag har ett prov och redovisning på måndag &
i morgon är det NP i engelska. Sen är det massa smått som jag itne orkar med.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0