; jannienen



42 frågor om en bästavän  

1. Vad heter hon?    Jannie Lange
2. Hur gammal är hon?   18 år!!!!
3. När träffades ni sist?   det var ett tag sen :(
4. Vad har hon för hårfärg?   brunt :)
5. Brukar hon färga håret?   jaop, när de behövs :)
6. Vilka färger har hon haft?   blond, orange och brunt
7. Vad har hon för parfym? någon gosiiiig :*
8. Är hon galen?   HAHA, absolut! som mig!
9. Vad är erat bästa minne?  mallorca, läättt!
10. Har ni många minnen ihop?  väääldigt många :*
11. Vart bor hon?  Ljungbyholm:)
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  YES!
13. Är du avundsjuk på henne?  det är jag!.
14. Vad heter hennes syskon?  basssse
15. När träffades ni första gången?  hm, jag vet itne redigt, det var typ när jag gick i 6an tror jag?  :)
16. Hur träffades ni? antar att det var lunar och sen skolan. xD
17. Vad går hon i för sporter?  ingen :)
18. Vad kan hon göra på helgerna? hon umgås med liza, sover & fotar (a)
21. Har ni pussats?  hm, jag tror inte det ;'
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  ibland (:
23. Har hon fräknar?  iih, ja söt är dom också :*
24. Har ni kollat på film någon gång?  YYES!
25. Har ni bråkat någon gång?   jao, iblnad, men bara om småsaker :)
26. Har ni sovit i samma säng?  hihi, jao.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  ja xD
28. Har du sett hon gråta?  jajamen, men mest lyckotårar :)
29. Vad gjorde du då?  skrattat åt henne xD
30. Har du sett hon vara riktigt arg? hahah,japp!
31. Har hon sett dig gråta?  jag tror det.
32. Vad ska ni göra i sommar?  UMGÅÅÅÅÅS mycket :)
33. Har hon svikit dig någon gång?  nej, inte vad jag vet.
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  japppp(:
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?  usch, vill itne tänka så:(
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?  det hoppas jag verkligen :)
37. Älskar du henne?  massa och mycket!
38. Vad är det bästa med henne? att hon står ut med att vara med mig ;*
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget :))))
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  javisst :)
41. Hur ser hennes klädstil ut?  snygg, hela hon är massa snygg!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?  ja (a)

Mina Kommentarer
Postat av: jannuiiiiie

POSSS PÅ DIG<3

2009-04-06 @ 18:07:36

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0