; L8




42 frågor om en bästavän  

1. Vad heter hon?    Lotta "L8" Stenberg :*
2. Hur gammal är hon?   16 år ;>
3. När träffades ni sist?   eehm, i fredags :*
4. Vad har hon för hårfärg?   blondiiie, lika smart som hårfärgen är hon (a)
5. Brukar hon färga håret?   de händer :)
6. Vilka färger har hon haft?   vad jag vet, brunt, blond ;*
7. Vad har hon för parfym? jag vet inte, men gott luktar hon;' mummmms!
8. Är hon galen?   haha, nej, hon är tönt ;>
9. Vad är erat bästa minne?  hihi, finns några, men de kommer fler ;*
10. Har ni många minnen ihop?  inte så jätte många ;*
11. Vart bor hon?  Lindsdal ;o
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  najjj
13. Är du avundsjuk på henne?  de finns saker ja!
14. Vad heter hennes syskon?  angelica och henke ^^  höhö.
15. När träffades ni första gången?  19 augusti 2008 ^^
16. Hur träffades ni? första dagen i MP08A
17. Vad går hon i för sporter?  HAHA.....
18. Vad kan hon göra på helgerna? däcka :)
21. Har ni pussats?  jappp -.-
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  naj,
23. Har hon fräknar?  lite tror jag? :*
24. Har ni kollat på film någon gång?  japppppp.
25. Har ni bråkat någon gång?   hihi, typ inte ;o bara skoj :*
26. Har ni sovit i samma säng?  ;o ja!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  typ.
28. Har du sett hon gråta?  naj, inte vad jag vet.
29. Vad gjorde du då?  sparkade henne på smalbenet :D
30. Har du sett hon vara riktigt arg? HAHA, japp, typ.
31. Har hon sett dig gråta?  japp  ;o
32. Vad ska ni göra i sommar?  massa, har JAG bestämmt :D
33. Har hon svikit dig någon gång?  njaaaaaaaaa, nej :D
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  hihi, jopp.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?  fyfan, bli skit ledsen, då finns de ingen och käfta med :( ne, men serri, typ må skit.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?    lättsom en plätt!
37. Älskar du henne?  absolut!
38. Vad är det bästa med henne?   att hon är så snygg och klen ;D
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?  inget, eller, jo, att hon slutar vara så bra på matte xD
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  hmm, tvek på den ;'  kanske skulle bjuda henne om en resa ;o
41. Hur ser hennes klädstil ut?  SNYGGGGG
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?  absolut :)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0