; marhukdan



42 frågor om en bästavän  

1. Vad heter hon?    Mathilda "Marhukda" Olofsson
2. Hur gammal är hon?   17 på lördag :*
3. När träffades ni sist?   fredags :*
4. Vad har hon för hårfärg?   bruntttt!
5. Brukar hon färga håret?   ibland så :)
6. Vilka färger har hon haft?   alla nyanser av brunt ;D
7. Vad har hon för parfym? har ingen aning, god iaf :D  HAHA! !
8. Är hon galen?   väääldigt galen :)
9. Vad är erat bästa minne?  de vet jag inte, alla är bra :)
10. Har ni många minnen ihop?  inte så jätte många ;* men fler kommer.
11. Vart bor hon?  Lindsdal ;^
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  nooee
13. Är du avundsjuk på henne?  jajamen, endel saker.
14. Vad heter hennes syskon?  Ida & kristoffer & domino(a)  ;D
15. När träffades ni första gången?  19 augusti 2008 ^^
16. Hur träffades ni? första dagen i MP08A
17. Vad går hon i för sporter?  ehm, ingen vad jag vet ;D
18. Vad kan hon göra på helgerna? är med mig & L8 & tobbe
21. Har ni pussats?  hihiih, de tror jag nog :*
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  ibland :)
23. Har hon fräknar?  inte vad jag vet ;b
24. Har ni kollat på film någon gång?  de har viiii.
25. Har ni bråkat någon gång?   nej, det tror jag ickeeee
26. Har ni sovit i samma säng?  hihi, ja & hon SNARKAR -.-
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  japp ;D
28. Har du sett hon gråta?  yyes :(
29. Vad gjorde du då?  pratade med henne ofc.
30. Har du sett hon vara riktigt arg? typ ^^
31. Har hon sett dig gråta?  jag tro så.
32. Vad ska ni göra i sommar?  kasta sten på gamla tanter :)
33. Har hon svikit dig någon gång?  nej :)
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  det har vi :)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?  typ gå under :(
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?  absolutliiiii
37. Älskar du henne?  JAJAJJAJA!
38. Vad är det bästa med henne? att hon är så jävla bäst :*
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget :*  hon är bra som hon är min hukda! :*
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  lite kanske (a)
41. Hur ser hennes klädstil ut?  NICCEEEEE!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?  jaaa :))))

Mina Kommentarer
Postat av: Mathildaaaa

hahahoho, du känner mig bra du :D jag har en bror som heter domino också (H) höhö. en blandning av madde och mathilda= GALET VÄRRE!

äslakr dig madde och du vet att jag alltid finns här om du vill prata:D:D<3<3<3

2009-04-06 @ 22:01:34

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0