; måste man ha rubrik?

Var på konsert nyss! Oooh, det var mycket bra!
Sara var själklart bäst, men hon var inte med så mkt, vilket var väldigt synd!
Snart är det melodifestival på stage också, och dit måste man ju verkligen! mihihihi!

Min dag i övrigt har sett ut såhär:
försov mig igen, jag är duktig, andra gången denna veckan ;b
kom till skolan, hade sh. Åse försökte lura oss, men failade.
hade engelska/svenska - såg på en film i 45 min.
hade rast i 1½h.
sen foto, skulle framkalla bilder, jag, L8 & marhukdan fick panik inne i mörkerrummet xD HAHA!
sen hem, äta lite.
till sista torsås med elin & kolla på sara! MYS!

& nu ska jag sova, godnatttttttt <3
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0