; mmmh, lista<3

jag vet att ni vill veta massa om mig, så här kommer ett oseriöst test.
PUSS PÅ ER!

Tänker du göra det här testet - eeeh, typ ja typ?  :)
Tänker du ljuga något – vi får se. HAHA!
Vad har du gjort idag – skolan,stan & pratat med toväää
Gillar du mjukglass – absoluuut
Hur många gånger har du varit på Liseberg – öh. många :D
Brukar du tala sanning – japp! cåål er jak
Är du kär just nu – nejjjjjj
Hur gammal är du – för gammal :)
Gillar du hundar – okejdå.
Har du haft en fästing någon gång, isf när då – japp, öh, förra sommaren.
Bloggar du – jaaaaaaaaaa.
Gillar du skolan – ibland ;o
Tycker du det här testet är roligt – jaaaaaaaaa
Hur många sms skickar du om dagen – typ 100 ^^
Är din mobil viktig för dig – JAAA!!! ;oo
Tycker du om att spela tvspel – hihi, om jag vinner :)
Är blå eller röd din favoritfärg – gul :)
Om inte, vilken är det då – hahaha :)
Har du facebook – de har jag.
Har du haft något husdjur – har: två katter :)haft: två hamstrar, 13 katter ^^
Gillar du musik – yeahmään
Vad är det bästa du vet – mamma, min mobil & vännerna!
Bryr du dig om miljön – hehehe, ibland ;D
Tycker du svenska flaggan är fin – gult är fint.
Hur många frukter äter du om dagen – noll komma noll noll noll, men ibland ett ;D
Har du långt till skolan – en halvtimma med buss ;b
Varför gör du det här testet – för att jag inte orkar gå och duscha ;b
Gillar du att gå promenader – jaaaaaa.
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv – HAHA, finns väl x antal saker -.-
Brukar du skratta – alltid, eller ofta skulle jag kanske säga :)
Hur många band har du sett live – öh, jag vet inte ;b
Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför – sommar = varmt
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 – 073 :)))
Tycker du det är konstiga frågor – nejdå :*
Skulle du vilja åka till Hawaii – visst, om du bjuder (:
Hur många gånger har du badat i år – NOLL
Max eller Burger King – max :)
Gillar du att sova – det är gutttt
Vem var din första bästa vän – mamma ;D HOHO
Har du någon bästa vän nu – japp, flera.
Isf, vem/vilka? - Sara, Jannie, L8, Marhukdan, Tovää, ELon:)
Gillar du någon i hemlighet –  nej, :)
Vilken är den bästa känslan som finns – kär tror jag :)
Hur känner du när du är kär – hahaha, svårt att förklara, men typ överglad och tycker att allt är positivt ;b hoho.
Har du många kontakter på msn – typ sådär :)
Vad är det sämsta du vet – mögel xD HAHAHHA
Skriv vilken bokstav som helst –  M
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon – jag räknar inte? :)
Varför fortsätter du göra dom här frågorna – för att jag fortfarande inte orkar gå och duscha ;b
Tycker du om grisar – haha, dom är tjocka och rosa, så visst :)
Hur gammal är du – fortfarade för gammal -.-
Vad är ditt bästa minne – hm, finns många. men nyår 05-06 med therese, lätt bäst.
Kollar du på melodifestivalen varje år – njaaa, har jag inget att göra så visst.
Varför – för att de suger.
Har du långa naglar – jaman ;D
Vilken färg är det på din tröja – vittttttt
Tycker du att det är snyggt med blont hår – ja, folk som passar i det :)
Gillar du glass – det är gotttt.
Har du någon lärare som du hatar – JA!! HAHA
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt – lite (a)
Vill du att det här testet ska ta slut – kanske ;o
Vad ska du göra efter det här testet – DUSCHA
När sa du ”jag är hungrig” senast – har inte sagt det idag ;b
Vad tänker du på just nu – att mitt huvud dunkar.
Vad tänker du på när du ser ordet ”Träd” – ett träd?  xD
Vad ska du döpa ditt barn till - petternicklas
Katter eller råttor – katter
Gillar du att läsa – om boken är bra ;b
Vilken är den bästa filmen som finns – a walk to remember eller you got served
Hur lång är du – 173 ;oo
Vilken smiley gör du oftast – P-GUBBE
Hur skulle du beskriva dig själv – knäpp i huvudet :)
Tycker du att matte är svårt – ja :(
Tror du på gud – ibland xD
Har du åkt skateboard någon gång – jaadå.
Hur många har du lärt känna genom Internet – ett par ;b
Har du läst tyska någon gång – ja;b hahaha.
Förstår du franska – nej xD
Säg en ska du vill göra innan du dör – hopp fallskärm :)
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet – nej, verkligen inte. Dom som gör det får en puss xD
Vilken är den bästa resa du gjort – mallis
Viken är din favoritlåt just nu – right round tror jag ;b
Din musiksmak – blandat
Tycker du Lasse är ett fint namn – haha, javisst, men inget jag skulle vilja heta :)
Är du nöjd med ditt namn – njä :P
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta – Rebecca, linda ;b
Börjar det här tråka ut dig – jaaaaaaa -.-
Skriv vad du vill nu – jak er såh best, såh du kan eta en hest.
Varför skrev du det – för att det är sant.
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet – palla den personen xD
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor – STÖRRE
Vilken klass går du i nu – MP08A FFS!
Vilket är det bästa tv-programmet – AA elelr DH
Följer du någon tv-serie, vilken isf – AA och DH
New York eller Göteborg – båda :D  HAHA
Norge eller Kina – kina ;B
Tycker du att Sverige är ett bra land - javisst.
Hur mycket är klockan – 21:22
Är du trött – japppp
Gillar du munspel – HYAHA, nej ;B
Skulle du vilja springa en mil nu – orka.
Om jag säger oj, vad säger du då – hoppsan!
Hur svarar du i hemtelefonen – ROMIN
Hur svarar du i mobilen – jahallåja!
Gillar du att skriva med bläck – det är mys!
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden – jag kommer sväva.
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig – jag är alltis konstig.
Skulle du säga att du är en fjortis – no.
Har någon sagt att du är en fjortis – hehe, jepp.
Talar du sanning hela tiden – jaaaadå!
Åker du helst buss eller tåg – tågbuss?  ;D
Vilken stad är den bästa som finns – VASSMOLÖSA :D
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping – öööh. en karta xD
Har du druckit kaffe någon gång – ja, iskaffe in my <3
Läser du tidningen varje dag – inte varje dag ;b
Vad blir 38 + 79 – palla -.-  HAHAHA
Varför orkade du inte räkna ut det – HAHAHAHAHHAHA
Skulle du vilja slå på något just nu – ja, DIG
Har det här testet påverkat ditt humör – HAHAHAHAHA, lite ^^
Gillar du saft – MUMS
Hur många gånger har du varit i Thailand – NOLL
Är tjugo minuter lång tid – beror på ;b är de en lektion med bulleva, så JA! ^^
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då – gråter hela dagen.
Säg en som du tycker borde göra det här testet – L8!
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga – JAG ÄGER DIG!

Mina Kommentarer
Postat av: jaaaaannie!

Vem var din första bästa vän – mamma ;D HOHO





är du säker på det? hihi. det är inte någon annan då som möjligtvis börjar på m? :D haha, hörs imorgon! natti<3

2009-04-02 @ 21:53:44
Postat av: elin

hihi, jag fick vara med ;] <3

2009-04-03 @ 14:43:28
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0