; så kan de faktiskt vara

Snart åker jag in till staden, jag ska pussa och krama lite på jennut :*  Sen ska vi sola lite. Wie, jag ska bli bruuunis. Sen när jag kommer hem igen ska jag tvätta alla kläderna i min garderob som nu ligger på golvet i mitt rum, för att komma fram måste man göra en stig undan alla kläder, vilket jag gjort nu, ganska sött faktiskt! Jag känner att mamma tjatar lite mycket på mig nu förtiden så jag måste ta tag i allt de där på golvet och sen måste jag även bädda och dammsuga upp alla damtussar på golvet :*  Mmhhh, visst låter der härligt? HA-HA nästan lika härligt som att jag finns på tradera, köp mig! Sen en annan lite härlig sak är att min axel har näst intill hoppat ur led, eller, kanske inte riktigt så vulgärt, men de känns så. Jag måste ha sovit väldigt snett inatt, fast det är ju inget ovanligt gällande mig. HÖHÖ.

Nä, nu måste jag faktiskt ta på mitt ett par strumpor och mina gula skor(love them) och sen måste jag näst intill rusa till bussen. PUSS PÅ ER!


sommar bild från när jag slutade nian, pappa och syster försöker få av mig alla vackra saker, men de näst intill stryper mig istället :)

/MADDE

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0