; seg daggg

Hellllu!
Ser ni att jag ändrat designen lite?  Fast bara texten och rubriken typ. Men det är nice ju :)

Idag var det en otroligt mega seg dag.. Åkte till skolan som vanligt med den visade sig att vi itne började förään 10 över 11 -.- vilket sög, för hela klassen hade kommit till skolan och i 3 timmar satt vi stilla och typ sov. Men det var ju gutt det ochså. hähä. Jag gjorde iaf mitt prov idag och får hoppas på ett G. Men vi får se, det är ju bullevas prov...
Vi hade bara två lektioner idag, gympa och engelska. Det var ganska segt. Vi sprang ängörunfan.. blöööö, fast jag var ganska nöjd med tiden :)  hihi.

I morgon är det inställda lektioner med micka så att alla MP08A:er vet det :) Fast slutar ändå sjukt sent eftersom halva gruppen har foto också -.-  frågan är bara om man borde gå på den?  haha!

Aja, nu ska jag kolla på 90210
skriver kanske mer sen, PYSS!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0