; tisdag - supriseparty

jag mår inte bra, inte alls bra.
Riktigt dåligt för att vara i närheten.
usch, här sitter jag med 38.7 graders feber och allt bara snurrar.
liiite synd är det om mig, bara lite.

Idag har jag hunnit med att vakna hos lotta, städa som faen, åka buss efter buss hem till mig, sen ligga på gräset i solen med ett täcke och bara sova, åka till ikea med mamma, åka till lotta igen, ha en överraskingsfest för marhukdan, äta kladdkaka med grädde och chokladsås på(?), åka hem pga att jag mådde så dåligt, komma hem efter två bussar igen och sen äta två mackor och nu ska jag sova.

ja, det var mig dag supersnabbt! Hoppas eran dag varit bra.
POUSS PÅ ER DÅE!
/madde

ps. det räcker inte med att jag ahr blivit sjuk.. jag fick två i ögat nyss -.- godnatt!

Mina Kommentarer
Postat av: ebba

krya krya krya på dig!<3

2009-04-14 @ 15:29:21
URL: http://www.ebbakask.blogspot.com

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0