; typtjakanske?

Hellu!
Dagen har varit bra, tills elin åkte hem då blev dagen jobbigt och sur.  Men Elin var hos mig förut, fitysan vad vi är bra :) & skrattat har vi gjort endel & det älskar jag! Vi hann även med att ta lite kort. hihii! BUSIGT! Bilderna kommer nog ut i morgon, jag orkar inte redigerna nu i kväll. Men för att jag är så snäll och söt kommer det ut en bild på mig & en  oredigerad på elon&mig dåva.

I morgon ska jag till torsås. Där jag kanske ska spendera natten, men jag tror inte det blir så just nu, tror de blir så på fredag, lördag & söndag istället :)  hihi!

Skulle bara säga att elon får dagens stjärna för hon är otroligt gulligull och bäst. Men förlåt elin, jag orkar inte redigerna ngn bild. (a) men du vet att du är bäst ändå :)

Nu ska ajg ta en macka, bortsa tänderna & sen ska jag sova.
HELVETE. kom på att jag har engelska tills i morgon. Damn...
Men godnatt
/madde





charmigt! :)

Mina Kommentarer
Postat av: elion

maddon är bästast. (:

2009-04-23 @ 12:52:44
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0