; sunshine

Hej alla losers ;>
jag är väldigt trött, super mega trött.
har ont i fötterna och benen också, om någon ville veta :)

Dagen har varit rrrrrolig. Slutade vid lite efter elva, som alla andra fredagar :)) Sen gick jag, lis, julius & amy till staden. Jag gjorde en impulsgrej och köpte ett par gula skor, jag vet att ni inte blir så chockade gällande färgen, eftersom gult är min favoritfärg ;>  haha!  Men dom är rrrriktigt fina och sköna :) MUMS!
Resten av dagen har jag ätit grillat(!!!), chillat i solen, tittat på talang och varit en riktigt jobbig människa, enligt tove. men jag vet att hon tycker om mig ändå, för vem gör inte det?  ;> hahaha!

I morgon blir det nog till Kajsa om jag kan hitta skjuts, annars vet jag inte riktigt, kanske sara med. Vi får se hur det blir :)

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Ha det bra people!
PUSS!
/madde


oh, så sött xD


HEHEHEHHE (a)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0