; fiiiest

Helllluuu!
Igår hade jag inte tid att blogga, eftersom hela dagen va uppspäckad.
jag vaknade, åkte till skolan, hade några lektioner, slutade vid ett, åkte till stan med girlsen, solade, åkte hem och duschade, fixade mat och musik, lis & emma hjälpte och till, sen gjorde vi tacos & när den var klar kom L8, marhukdan och celie, vi åt och sen började vi korka upp ordentlligt, sen vid 20:37 bar det var till kalmar, träffade alltmöjligt folk. trevligttrevligt :) Men sen försvann Lis hemmåt, hon mådde inte så bra ;< KRYA PÅ DIG LISEN!

 Sen när vi kom till stan tog vi bussen till skällby där även några ljbyholmare var. Myyycket trevligt, det blev en aning sång i bussen, dels av min vackra stämma. Det fanns ju även lite Kagg-Stagg bråk också, men självklart vann kagg! Tack vare att kagg är bäst. När vi hade hoppat av bussen gick marhukda åt ett annat håll också ;/ hon var itne så pepp tror jag!

Väl framme vid skällby ser man polisen de första man gör, ingen vacker syn. Sen var det även vakter där, men som tur var gick de bra, flirta lite med vakterna är ju aldrig fel ;> hoho. sen bar det in, sjuuukt lite folk. Så Lotta och jag började dansa på det tomma dansgolvet och DÅ började alla komma, vi är bannemig bra! Sen efter en kväll i klackar bar det hemmåt vid halv 2 tiden. Jag har aldrig haft så ont i fötterna någonsinn, men kul var det & jag somnade som en stock när jag kom hem.
Tack för kvällllllen igår dåva!  mkt kul!

Men en sak som är jääävligt omoget och jääävligt onödigt. VARFÖR i helvete tar man andras grejer? Så jävla onödigt.. är man så jävla pank att man måste sno grejerna eller vadå? jag blir så förbannad, jag tänker fan skälla ut personen/personerna i fråga om jag hittar den/de jävlen/jävlarna. FAN vad arg jag blir. SKAFFA EN EGEN JÄVLA VÄSKA MIFFO! -.- idioter. Lämna tillbaka väskan förhelvete.....

men förutom den tjocka texten över här så var kvällen bra.
tack girls!
POUUUS!

btw, bilderna kommer senare eller i morgon :)
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: lotta

<33333333333

2009-04-10 @ 10:42:12

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0