; påskaftooon

HEY!
Som jag sa så skulle jag ju skriva i kväll och det är ju som sagt kväll nu, så jag tänkte att det var bra att skriva nu ;> haha! Här kommer några få bilder från ridningen idag. Haha, väldigt söta! Det var iaf roligt, men jag ska aldrig börja rida ;b


Efter att jag ahde varit hos min syster i stallet kom min bror och hämtade mig, vi åkte hem och jag bara tog det lugnt, fast jag lagade faktiskt mat och det var väldigt uppskattat kan jag säga och gott var det med för den delen. hihi, jag är duktig ibland. höhö. Efter några timmar här hemma åkte vi till mamma och pappa och åt igen, fast istället påskmat som jag redan har fått för mkt av^^  & Nu är vi hemma igen.
Jag skulle egenligen träffat marhukda på hennes födelsedag men jag mådde inte bra, och kände inte för att dra ner stämmningen på hennes födelsedag. Förlåt hukda<3 Får hoppas på att jag mår bättre i morgon, för då är det fest.
Nu ska jag gå och mysa med tovä. hon är söt. HEJ!

söt bild från igår xD  haha!

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0