; irriterande tanter -.-

JAG HATAR ATT ÅKA BUSS!

I allafall nu, för 16:05 bussen från kalmar är alltid knökafull och vid sjukhuset och utanför waldorf ska alltid en massa tanter tränga sig in i bussen, och självklart ska jag alltid få lyckan att en sådan sätter sig bredvid mig. Det var extra jobbigt idag eftersom jag hade massa saker. Men hon kan absolut itne sätta sig framför eller de sätet på andra sidan gången. Nu komemr jag till de som är jobbigast och de är när jag ska gå av så lyckas alltid alla jävla tanter somna, jag blir helt galen. Tillslut får jag putta på dom och säga att jag ska av. Jag blir så irriterad. HAHA!

dagen idag har varit rätt chill :) Orkar inte berätta ingen bryr sig iaf :) hoho!
PUSS PÅ ER!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0