; You spin my head right round, right round

om de ändå vore så väl.

Idag har det varit en solig och glad dag. För en gångs skull, eller ja, denna veckan iaf, så försov jag mig inte. Duktigt madde! Första lektionen var det rörligbild, vilket betydde lååång genomgång om reklamfilm och sen i de sista 10 min fick vi jobba i grupper och bestämma hur vi skulle göra vår film. Jag kom med, Marhukdan,Ica & Elin.
Sen hade vi lunchh, och det var fiskgratäng, inte mums! usch. sen hade vi matte & svenska och sen var dagen slut.

Då följde jag med Emma och Louise in till staden (fast dom ville inte att jag skulle hänga med egentligen-.-) Sen när vi satt inne på donken kom även L8, marhukdan och tobbe och åt med oss och sen åkte emma hem och tobbe & marhukdan med. Så då skulle jag & L8 följa Louise till hennes mammas jobb och då gick vi på fel buss och kom helt åt helvete, vi har nästan påväg till norrliden innan vi kom på att vi inte kunde åka den bussen så vi fick gå as långt och sen tog vi en annan buss till Lis mammas jobb ;> Sen gick L8 & jag tillbaka till staden och jag köpte mig ett par öronhängen och L8 lämnade tillbaka sin tröja -.-  hahaha. Sen tog jag bussen hem och L8 fick sitta och vänta i 20 på sin buss, jag är en sån snäll vän!

om jag inte skrev det igår så skriver jag det idag, jag & elin var på saras klass show igår, skitbra tycker jag, fast sara var bäst :)

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down

FÖRRESTEN, tove är en söt smurf!
PUSSS!
/madde




två lite kassa bilder från igår, men dom duger :) <3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0