; sjuk åde

typ hej.
dagen har varit väääääligt seg typ. Fast först var mamma och jag hos Noah och grattade honom, det var kul, för jag skulle leka med Noah hela tiden och hjälpa honom med paketen. hihi!  gölligt!
kom hem typ vid 4, åt mat och sen satt jag här antar jag(?) sen kollade jag och tovä på film. hahaha, typ världens jobbigaste film ;b hahah, höll typ på att dö.

Resten av dagen, elelr ja, hela dagen har jag varit supersjuk, jobbigt som fem, för i morgon ska jag förmodligen ut med brudsen. Men om jag fortfarade har feber går inte det :( surt som tusan. Men om jag missar det är det ju iofs fest på torsdagen med. hur härligt som hellst!  haah :)

Nu ska jag vara lite social mot folket här i huset som är vakna, dvs, tove :)
HEJ!
/madde

några meningslösabilder från allt dom senaste dagarna kommer snart, alltså i nästa inlägg :)

Mina Kommentarer
Postat av: ebba

krya krya krya på dig!

2009-04-15 @ 13:08:31
URL: http://www.ebbakask.blogspot.com

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0