; y-y-yesterdaay

Ibland orkar man inte med ebba alltså. Det blir bara för mycket. cowlt

Igår var det fest hos lottenpotten, det var verkligen super kul, roligt folk (HAHAHAHAH), alkohol och lite makaroner samt ägg på golven. Det gillar vi. haha. Men som sagt, det var roligt iaf (: Kvällen slutade runt 2 -3 tiden har jag för mig sen begav jag mig ner till lottas soffa och somnade genast. Jag hade lite problem där mot slutet om jag skulle ta sista bussen och sova hos bror i stan eller stanna, men som ni kanske fattade stannade jag. Min hals var/är inte riktigt som jag vill/ville.. Idag när jag vaknade kunde jag inte prata riktigt, vilket var väldigt jobbigt, så jag gjorde en varm oboy och då blev det bättre. Men jag kan fortfaradne inte svälja. SYND OM MIG! fast iofs får jag skylla mig själv när jag gick ut i linne igår ... hahahaha!

I kväll blir de kanske L8 igen eller ngn anna tönt, men jag har ingen aning än. Eftersom jag mår lite badbad. Menmen, kvällen ska bli underbar har jag bestämmt.
Bilder från festen kommer när jag får dom. Hoppas väldigt snart. Annars kan ni ju kolla Celies blogg

Skriver mer senare kanske, vem vet. PUSS PÅ ER!

JAG ÄLSKAR LOV! :)
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: celiy

åh lite gratis reklam för bloggen är ju alltid nice :D



Klart du ska få bilderna (;

Skickar de så fort du är inne på msn! :)

2009-04-14 @ 20:39:43
URL: http://celiy.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0