; yeah.

cuz i'm one of the better.

Idag blev det våfflor till frukost. Det var gott och jag är supermätt nu, nästan rullar fram, men det är ju härligt de också :) Idag tänkte jag även börja om mitt liv.
  Jag ska bli gladare & skita i folk som inte bryr sig ett skit om jag skulle bli överkörd av en buss. Och ja, jag syfade på någon/några där. Ta åt dig om du känner att de är om dig. :) 
  Jag ska öven försöka bli bättre i skolan, försöka göra saker bättre och inte vara ute i sista sekund som jag alltid är. Men jag känner på mig att jag inte kommer ända mig, men man kan ju iaf försöka :)

Nu ska jag srpinga ut till solen med knutte.
POUSS!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: tove

kalla mig inte knutte:(

du är bäzt.

2009-04-26 @ 20:11:11
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0