; 090819 - härlig kväll som slutade vid fem.

Hej bloggen. Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men det blir faktiskt så när man har fullt upp hela dagarna. Haha. Men jag lovar att det kommer bli lite ordning nu när skolan snart börjar ;o det låter sjukt, men det börjar faktiskt snart ;o Om ni undrar varför jag skriver på mobilen är det för att jag sitter på bussen in till stan, jag ska äta lite i stan och lotta vill vara mitt sällskap. Senare i kväll ska jag till phille:) hihi. Igår var det en mys kväll, dagen började med att lotta och jag åkte till borgholm efter de åkte vi hem till mig där allt mys började. Vi bäddade ute på altanen och vi skulle sova där. Sen när vi legat och snackat får ute en stund smsade vi phille om att han skulle komma:) och de gjorde han. Men precis innan han kom såg lotta en skitstor spindel.... Så vi stod ute på bordet när phille kom. Hahaha. Han letade efter den och skulle döda den, men han hittade inte den ;o kvällen slutade efter mycket energidrycker och kaffe vid klockan fem på morgonen, jag och lotta på altanen och phille inne. Hahahaha. Vi är bra galna i bland. Men kul var det :) Nu är jag typ i kalmar med bussen så nu slutar jag skriva, jag ska försöka att bli bättre på att blogga som sagt. Men pussdå på er!:* /Madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0