tre månader

tre månader med världens bästa idag.
japp! jag lovar, han är världens bästa.

Helgen har spenderats med världens bästa. I fredags var vi hos hans mamma och åt, igår tog vi det lugnt framför en film och idag är det våra dag så vi åkte in till ming palace och åt mumsig mat där! Hur mysigt som helst!

i morgon börjar skolan igen och jag känner inte rikgit att jag har någon ork till det. Vi ska gå med ettorna runt hela kagg och sen får vi sluta, men först på morgonen har vi inviduella val. Där jag har Webbdesign (Y) med två braiga flickor; Julia och Louise!

Btw, idag har jag övningskört, det gick gallant och jag är superglad. Första gången det gick såhär bra, jag känner verkligen att jag börjar bli bättre och bättre, WEHA! (Y)

Nu ska jag nog natta mig med en film, hörs kanske i morgon om jag orkar (a) hähä.

PUSSSSS!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0