; 090827 - skolstart

Jag vet att min blogg suger nu för tiden. Men jag lovar att jag ska bli bättre, jag har redan sagt de en gång, men nu säger jag det igen. Jag ska någon dag snart göra om min blogg - eftersom att jag har tröttnat på designen, och blir den bättre kanske jag blir det med. För grått lixom? vad fan tänkte jag med? HAHA!
Men headern kommer nog vara i samma stuk iaf :)  hihi. fast den ska nog bli guuuuuul! Fast jag får se när jag ska hinna allt detta, efter skolan började idag och mitt schema sög verkligen, det var riktigt dåligt! usch!

mån - 16:10
tis - 16:40
ons - 16:40
tors - 16:40
fre - 15:40

kolla tiderna, visst är de sjuka?
jag kommer vara stendöd när jag kommer hem om dagarn, så jag undrar om det verkligen kommer bli så mycket bloggande?  ;o  ohno! vi får se hur det blir, jag ska försöka så gott jag kan, såklart! :)
plus att det inte blir någon inspark! Visst, det blir fest på kvällen, men INGEN inspark ;< jag blir ledsen.

Snart kommer pottis hit. Vi ska mysa som tusan och glo på film och sen ska vi upp till underbara skolan i morgon, höhö.

nu ska jag nog göra något annat :) höhö1
men, WOHO, JAG UPPDATERADE (H)



kanske borde klippa lugg igen? eller?




min tjeja va!

PUSSDÅ!

Mina Kommentarer
Postat av: Martina.S

Ja jäkla vilka trista tider, men de kanske passar bra om du vill köra lite efter skolan någon dag, fast du är väl rätt mosig i skallen efter så långa dagar förstås. Du är lika fin i både lång och kort lugg =) tar det du trivs bäst med, jag trivs med min nu =)

2009-08-28 @ 16:06:45

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0