; 2oo9

GOTT NYTT ÅR SVERIGE!

Idag är de den första januari tvåtusen nio eller tjugohundranio om du nu vill säga det :)
Gårdagen var näst intill perfekt. De som saknades var Jannie, helt klart. Synd att hon skulle bli sjuk :( och de andra som saknades var att pussa på någon vid 12 slaget ;D  Men iofs fick DK den platsen. Men hade varit bättre om de var av de motsatta könet vill säga ;> haha!

Min sista dag på året blev såhär:
- vakna
- fixa sig.
- åka till hanna.
- prata lite med alla tjejerna där.
- korkade upp.
- åt två rätters.
- spelade ölspelet
- spelade sanning och konsekvens.
- gick till bussen.
- smällde raketer vid busshållsplatsen.
- bussen kom. mycket folk.
- gick till philip, där var de fest.
- var där en stund.
- åkte till ljungbyholm med DK.
- gick fram och tillbaka genom halva ljungbyholm med Adam & DK.
- bussen kom.
- tjaffs på bussen.
- vi gick av.
- ringde några samtal.
- vi gick till larmtorget, var där en stund.
- klockan började bli halv 12.
- vi gick till stortorget.
- klockan blev tolv & DK fick sig en puss.
- Dk och jag gick runt till halva kalmar och sa Gott nytt år.
- Träffade en del man kände (Y)
- Sen var klockan helt plötsligt runt ett och inga var kvar, förutom polisen.^^
- DK och jag frös tårna av oss.
- Träffade Simon som vi snackade med tills vår buss skulle gå (Y) haha.
- Satte mig på bussen med Olivia.
- Märkte att bussen körde förbi ljholm.
- Olivia blev arg och jag skrattade.
- Olivia gick av där jag skulle och så hämtade hennes pappa henne.
- Jag gick hem, pratade med Hanna och Muff och sen gick jag och la mig.

Idag har jag inget planerat. Ganska skönt, men ändå inte, för jag vill hitta på något. Får väl se om jag hittar någon som har lust att umgås med mig, men vet ju aldrig om de finns ;> hahaha!



har inga bilder från philips fest, eller stortorget. Kunde inte ta med mig kameran ;b

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0