; a day off

Hej.
Idag är man minsann ledig, verkligen härligt vill jag lova. Vaknade vid 9 utav att Jannie ringde ^^  hahahaa! Men efter vårt prat i 10 minuter somnade jag om och vaknade vid 12. Verkligen gutt. Idag blir det att åka in till staden och gå på bio med Jannie. Mycket härligt, vi ska se filmen med Brad Pitt, den var typ 2 timmar och lite mer lång ;o Hoppas verkligen att den är bra bara.

Varför plågar jag mig själv? ..
Jag mår jätte dåligt över det,
men ändå ska jag göra det.
Helvete också! hoppas bara
inte jag har förstört denna dagen med..
FAN,FAN och ett FAN till. Jag var
verkligen tvungen .. ;/ satan.


aja, hoppas ni får är bättre start på dagen än vad jag fick!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

hm...mår du inte bra gumman? jag hoppas du vet att du alltid kan komma till mej om de är något, vad som!!!!!!!!!!

kram

2009-01-30 @ 16:34:04
Postat av: jennie

du är bäst! <3

2009-01-30 @ 18:14:06

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0