; ännu en dag hos sara ;>

Nämen tja!

Nu sitter jag har hos Sara .. fortfarande ;> Jag ska sova hos henne i natt med. myspys på det typ!
Vi vaknade vid 12 idag, av ett sms. höhö. Sen dess har vi gjort nada typ, eller jo, vi har varit i köpcentret här i Söderåkra xD  hahaha. Vi köpte lite tacos stuff tills i kväll :)

Det har även snöat som tusan här utanför fönstret. myspys. Fast de får bara vara några dagar, för annars tröttnar man på det, eller iallafall jag. Jag hatar när det blir blask och sen efter de blir de bara kallt igen, så allt blir till is och då halka man alltid.. iaf jag. ;D  haha!!

Nu sitter Sara här brevid mig, hon spelade gitarr nyss. gaah, det är så bra:) Fast nu sitter hon här och äter godis och kollar på the Hills. Och jag funderar på att joina henne lite. ;D

I kväll blir de filmkväll. mys på de iaf :) Skulle egentligen gått på bio med Jannie. Men så blev inte fallet ;> ska nog ta de i veckan ist =)
Nu ska jag joina Sara och myyysa lite. höhö. Puss på er!
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0