; day of tears

Hej. Dagen har varit otroligt jobbig. Hade först matte, sen so i 2½h efter det slutade vi.Men efter det så gick jag, julia & emma, mathilda & lotta till minnesstunden för Tammi. Det var väldigt fint, och många som hade kommit dit, verkligen fint. Folk tände ljus, även vi. Men det varade inte länge för än tårarna kom. ;/

Efter det gick julia och jag till stan, jag träffade Tove en stund. Hon är härlig den flickan :) Vi pratade en massa, sånt är härligt :) Sen gick jag på stan med julia en stund, vi fikade lite & sen åkte jag med bror till nybro, han skulle hämta något shiet, vet inte vad de var, men kul hade vi i bilen iaf :)  Han och jag sitter alltid och sjunger med alla låtarna, hur falskt de än låter skrattar vi åt det. Jag har värta fina inspelningen på Matthias när han sjunger "goodbye my lover" skit kul är den!  haha!

I kväll blir den en hemmakväll med mig själv. Alla lämnar mig >< Mamma&pappa åkte till kolboda -.- & Matthias ska åka till gräsgärde till någon kompis. Och här sitter jag själv. Wie! -.-

tänkte bara säga att det är
132 dagar, 8 timmar, 1 minut, 22sek till min födelsedag. Så ni hinner köpa något riktigt fint :)

Nu ska jagäta mat.
Ha en bra fredag! :*
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0