; en söndag

Hallåja!

Igår spenderades hela dagen hos Sara och på kvällen kom Joel och Oskar. Vi åt tacos, kollar på x antal filmer och hade snöbollskrig, typ :) Det var verkligen länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Det var sjukt kul! :)

Idag händer det inte så speciellt mycket. Blir väl att kolla på en eller flera filmer, det brukar bli så på söndagar. ;>

Snart börjar ju skolan igen, och jag har ingen lust. Vi kommer få nytt schema, men som de ser ut nu, så har vi ingen störra skillnad mer än att vi slutar 10 min tidigare på onsdagar. Så, jag har inget schema att se fram emot. Det ända jag ahr att se fram emot är att träffa underbara MP08A igen :) <3


Nu ska jag ut i snön! Pusshaj!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0