; gästbloggning by lotta

hej:D jag fick inte döpa inlägget till vad jag ville:( fast hon fick döpa de om mig till vad hon ville :O taskig.. hahahah. idag spelade vi in typ ett videoinlägg som ni ser under, skrattade åt det typ en timme :D haha, för hennes skratt och hennes "hej...................san" och sen min min och att jag knuffade ner henne! HAHAHHA! och nu har vi ätit mackor jättemånga för vi tänkte typ rulla till skolan imån!:D nedå. egetnligen skulle jag kunna skriva något snällt om madde, med eftersom hon typ 99% är dum så tänker jag inte vara snäll tillbaka ;) hahaha. SYND. vi har faktiskt pluggat idag också, jättemycket.. bulleva kommer äska oss imorgon.. för sista tiden att lämna in var inatt exakt klockan tolv, och då är det ju inget fel med att lämna in den vid 23.00 ist. hahahaha. duktiga i know :D jag ska sova innerst  i sängen också, fast hon ville inte dela täcke :( så jag fick ett eget...:) nu får ni några bilder på snygga oss,  sen ska vi gosa!!!!!!!!! :D hihihi







Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0