; Huvudvärk och konstig film ;>

Hej på er!

Nu sitter jag här igen, känns som min dag har för de mesta spenderats här. och de är nog sant. Fast tv:n har även varit min vän idag. Och det är ju kul med lite omväxling, eller vad säger ni ? :)

Jag har sprängade huvudvärk just nu, jag antar att de är från gårdagen, eller så kanske jag behöver börja använda mina glasögon igen. Jag får helt enkelt skaffa mig ett par när jag läser, sitter och kollar på tv. Det är mest då jag får ont i huvudet. Intressant fakta va? ;>

Jag kollade på en film förut, The butterfly effect, himmla knas film alltså. Fattade inte så hilma mycket. Dels hade jag ont i huvudet och sen var filmen så krånglig så jag hängde inte med. haha. Så kan det gå.

I morgon blir det att åka till stan med sara och sola. Myyycket gutt och senare blir de förmodligen filmkväll hos sara. Men vet inte riktigt om de blir så än, men de får vi hoppas :)

Nu ska jag redigera några bilder och sen ska jag nog kolla på en film och sen blunda en stund. Vi hörs i morgon. Ha det så bra.
/madde

ps. förlåt för ett otroligt tråkigt inlägg, men hoppas de kommer lite roligare i morgon ;> haha!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0