; just like a tattoo

Hey.

Idag kommer det inte bli så mycket bloggande tror jag, eftersom snart ska jag in till stan och träna, sola och så. och sen ska jag till sara. Så kommer inte blogga mer, men det är ju i sådanafall hos sara jag gör det. Vi får väl se hur det blir med det :)

I går hände de något otroligt jobbigt. Jag skulle bada, och när jag steg upp ur badkaret var de vatten på hela golvet, och då menar jag hela, mattan var som en ö mitt i allt. men sedan blev den lika blöt så jag slängde ut den, så den har nog frysigt något enormt just nu. höhö.

Det blev inget solade och ingen jannie igår, därför tar jag de idag istället, så ni inte går runt och funderar på om jag solar varje dag, för de gör jag inte. :)

Kan nämna att Elin och jag satt i videosamtal igår över msn, det vad riktigt kul, för ljudet hackade sig, så jag kunde inte höra vad hon sa, och när hon väl skrattade eller sa något så kom bara halva ordet, och de hackade upp sig, och körde de om och om igen, ibland fick hon till riktigt roliga ljud vill jag säga, men jag var inte så dålig jag heller, jag lät tydligen som en damsugare, när jag sjöng?  ;o haha, tänk så kul man kan ha. haha!

Ne, nu måste jag skynda mig, busse går 13.40 och jag har inte packat ner mina saker än ;b  haha!
Ha en fortsatt bra dag!
/madde

kan förresten bjuda på en söt bild från mitt fina badrum med alla miljoner handdukar på golvet :)

så kan det gå!  hahahah!

Mina Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA. det lät som en dammsugare...

2009-01-06 @ 13:48:06
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0