; Killar är som blandfärs...

..hälften nöt hälften gris.

Ja, det är nog så kanske.. Visst har nog de som mål eller något, för de pawssar så perrfekt, på vissa. hmm!  Aja, nu ska jag skriva om något annat :)

Just nu sitter jag hos Sara. Vi ska alldeles straxt kolla på "What happens in Vegas" Även fast både har sett den, så ska vi bara se den. mys film. Egentligen skulle vi haft killbesök här, men inte blev de så. Lite besvikna blev vi faktiskt. Men får hoppas på att det blir snart iaf.

Vi var i stan en snutt idag, jag köpte mig en tunika med musse & en t-shirt med mimmi. Hmm, undra om jag har blivit disney fantast? ;> haha. Nja. inte direkt va ;:b Nu ska jag kolla på film. Hörs i morgon troligtvis.
/ madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0