; l ö r d a g . .

hejhej.. :)

Just nu sitter jag hos min bror i kalmar. Det blev ingen tjejfest för mig, eller jo, en stund, men sen mådde jag så dåligt så jag gick hem till bror. Och här har jag varit sen sju typ.

Magnus, jag och Sandra har typ kollat på film, ätit kina mat och tagit det lugnt. Och jag mår mycket bättre nu. Jag tror att det inte var meningen att jag skulle festa idag. Så nästa helg får det bli en brak fest ist!  haha. får hoppas det iaf.

Nu ska jag fortsätta och kolla på film med Magnus och Sandra. Just nu kollar vi på the green mile!
Ha det bra de sista 10 minuterna på denna dag xD

/madde


damn it, att jag inte ksn glömma dig .. ;/

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0