; lista.

Brukar du komma i tid: japp.
När mår du bra: när jag är med vänner, familj,
När blev du fotad senast: öh, nyår tror jag.
Hur känner du dig nu: väldigt nere ^
Kan du laga mat: haha, nja, ibland ;)
Vad pluggar du: inget just nu ;D
Är du smart: nej. elr om man jämför med sara, så ibland :)
Vad har du på dig: svarta mjukis & en blå tröja
Är du aktiv i skolan: de händer..
Vad saknar du: för mycket.
När och varför grät du senast: lääänge sen, och har ingen aning varför (:
Var det pinsamt att svara på det: nej?
Hade du en bra kväll igår: nja, inte speciellt.
Din favoritdryck på morgonen: oboy är mums!
Vad ska du göra i sommar: åka utomlands, har jag bestämmt! sen typ bli bajsbrun & festa mycket.
Är du nöjd med ditt liv: inte just nu.
Vad vill du jobba som: fotograf typ.
Har du tråkigt just nu: ja, som fan ;b
Vad gör livet värt att leva: Vännerna. och familjen.
Vad i livet ångrar du: finns endel saker ;D haha
Är du musikalisk: haha, nja, inte speciellt ^^
Vad lyssnar du på för musik: det mesta :)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej, de tror jag inte. isf normal elelr något xD
Är du bortskämd: lite kanske.
Är du trött: de kan man säga, ja.
Vad gör du imorgon: öh. Jag har ingen aning, om ingen vill hitta på någon skra jag träna ;>

Första:
Operation:
Piercingen: näsan, elr iofs öronen innan då.
Bästa vän: jag har ingen aning.
Priset: bra fråga
Sporten: fotboll xD
Husdjuret: en katt.
Semestern utomlands: Mallorca! <3
Konserten: Typ, öh.. darin i think? xD hahahahaha
Kärleken: bra fråga. jag var typ kär i alla när jag var liten.

Favoriter:
Filmer: bring it on filmerna säger jag nu för att jag inte kommer på någon annan.
Tvprogram: desperate housewives, 90210, andra avenyn
Musik: simple plan
Drink: ingen aning, mina ega är rätt goda faktiskt.
Kroppsdel (på kille):ögonen, lätt.
Sport: ingen alls ;b
Plagg: tunikooooor
Skola: lars kagg dårå
Bok: läser inte så ofta, så har no idea.

Just nu:
Äter du: inget.
Dricker du: Sprite
Ska du svara: hej!
Lyssnar du på: Gavin Degraw
Väntar du på: att allt ska bli som jag vill ;>
Tittar du på: 90210 & dataskärmen.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon!
Kramar eller kyssar: kyssar.
Kortare eller längre: längre.
Snygg mage eller snygga armar: svår, så jag tar båda ;D
Busig eller lydig: busig (:

Har du någonsin:
Kysst en främling: jo.
Druckit bubblor: jao.
Brutit ett ben: nejjj
Rymt hemifrån: typ när jag var liten.
Röntgats: naj.
Krossat någons hjärta: det tror jag inte.
Nobbat någon (som haft känslor för dig): yyes.
Gråtit när någon dött: ja.

Tror du på:
Gud: ibland ^^
Mirakel: ja
Aliens: nejj
Magi: hm, ja ;b
Himlen: vet inte ^^
Tomten: nej (:
Sex på första träffen nope: nej ;b
Kyssas på första träffen: jao.
Änglar: jao!
Ödet: jappp!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0