; lotta tror på gud.

Halllllu!

(rubriken valde lotta!!!!)

Nu är jag med lotta, vi har pluggat en hel del, från klockan 3 till nu. Mycket duktiga alltså. Annars idag har det inte hänt så mycket. mer än att vi hade rörlig bild på morgoen, och eftersom vi var klara och ingen i vår grupp var teknisk nog att kunna få igång ljudet gick vi där i från. Så jag, Sofia och Jennie gick hem till Jennie och snackade lite, åt hamburgare och kollade på DHW. mysmys! sen runt kvar över 10 drog sig jag och Sofia oss tillbaka till skolan för att ha matte, men Jennie stannade kvar, för hon verkan har matte eller engelska., mycket fusk tycker jag. Resten av dagen har varit chill. :)

I morgon har jag prov & både lotta&jag glömde engelska böckerna i skolan. fyfan vad vi är bra!
I morgon är det även fredag då kommer alla mina 10000000 syskon hem till oss och ska äta god mat! mums!

jag tänkte att jag skulle lägga upp en planerning här över vad jag ska göra. Så jag itne glömmer det för jag börjar bli senil typ(?) jobbigt läge. -.- haha! 

Fredag:  vakna upp med lotta -.- & engelska prov. & syskonen kommer på kvällen, som sagt. :)
Lördag:  Fest hos julia, förmodligen.
Söndag:  plugga asset!
Måndag: Mp prov ;<

Senare kommer det säkert ett gästinlägg från lille lottis här, hon tjatar så mina öron blöder -.- Så, det blir nog så :)
Nu ska jag gå & roa lotta, HEJ!
/madde


btw, bilden är från insparken. lotta är sööööööööööööööööt <33333

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0