; min lilla liselottis!



Du är för söt mitt lilla gullefjun!
jag vet att du typ älskar mig mega mycket.
PUSS PÅ DIG SNYGGING!
jag tycker om mig massor. <3
IBLÄÄÄÄND & OKLDI!

jag vill skriva värsta långa här om dig, men tyvärr så har jag inte den tiden, för jag måste pluggeliplugga!


en sista sak.
JAG ÄLSKAR LOTTIS!
fast hon kan göra lite fördumma saker ibland :*
... xD

/madde

Mina Kommentarer
Postat av: LOTTIS

hihi oh lotta glad i ögat:D förutom att du dissar MIG för pluggandet:O du verkar ju vara helt puckad snorrren! HAHA men för att bara lite ärlig dådå så typ älskar jag dig också.. ibläänd :D hahaha även att du är konstig! ETT STORT JÄTTA TILL DIG MADDDDDDDDE!

2009-01-18 @ 23:20:34

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0