; one day in a lifetime.

Hallå!

Det blev visst ett inlägg till idag. Sara är i duschen, så jag passar på att skriva lite.

Jag har varit väldigt duktig idag. Eller, lite iaf, jag har tränat, och det var sjukt länge sen jag gjorde det. Så det var skönt och efteråt solade jag så nu är jag lite mer brun iaf, men fortfarande vit. haha. Men jag åkte iaf in till stan vid 13:40 och på bussen mötte jag Jannie & Liza så det blev en lite pratstund med dom. Trevligt var det. Sen när jag kom in till staden mötte jag Jenie, det var nada folk på stan idag, visst att det är röd dag, men jag menar, det borde ju ändå varit några fler på stan, men de var nästan helt tomt. Men jennie och jag gick till 4kök och jag åt. Gott var det. mums! Efter det gick vi och tog ut pengar, sen skiljdes vi åt. Hon skulle till lagerhaus och jag skulle träna. Efter träningen solade jag, sen började jag gå mot bussen och kom på att jag skulle få filmer av min bror, så jag ringde honom, sen kom han i sista sekund, för 17:05 gick bussen till söderåkra där jag är nu. 

Jag måste säga att saras stämma från duschen är fin. haha. Men nu kom hon ut duschen. Härlig människa dedär måste jag säga. Så fort man åker hem saknar man henne, det är sjukt, men sant. Sara och jag passar verkligen bra ihop, hur rolig humor som hellst och ja, vi är bäst. punkt :D

Måste bara berätta om en sak som hände för en stund sen. Saras pappa och Saras kompis bonnen var här nyss, och efter 10 minuter ringar dom Sara och frågar om de har varit några killar här. HAHA. för det är fyra lägenheter på denna uppgången och sara bor längst bort, och de var några killar som nästan stod utanför Saras dörr när hennes pappa och bonnen gick ut. Men sen när Saras pappa och bonnen var vid pizzerian så såg dom att de två killarna åkte iväg på deras mopeder. Undra vad dom ville?  hahahahahha! kul var det iaf.

Nu orkar jag inte skriva mer, ni fick ju lite att läsa iaf. måste bara skriva upp vad jag ska göra i veckan som är kvar, för jag har så dåligt minne och kommer ananrs glömma det. HAHA!

Idag: SARA ^^
onsdag: tilda har jag för mig.
torsdag: elin har jag för mig. [ skolan börjar ]
fredag:  bio med JANNIE.
lördag: ?  ;D
söndag: plugga säkert -.-

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0