; punkt punkt.

Och du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt.

Och du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va' din verklighet
du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet.

Idag är det måndag, och ingen speciellt bra måndag. Idag mår jag inte bra. inte bra alls. Men det går över snart. :) Idag ska jag tjäna 500 spänn av bror. Om jag tvättar hans kläder från jag 500:- det är lätt värt de. haha! 500:- here i come!

Senare idag ska jag in och sola tror jag. Känner att jag behöver det. höhö. Och i kväll blir de att träffa min älskade Jannie. Hoppas verkligen det blir av bara :) Nu ska jag duscha och sedan blir de förmodligen in till stan, men de känns som om de itne blir av. Men de får vi hoppas (:

Det är knas, jag har över 15 läsare varje dag. Men ingen kommenterar något ;>
Ha en bra dag.
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: elin

jag kan kommentera idag iaf :D mihi

2009-01-05 @ 20:08:39
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0