; s ö n d a g

hej.
Orkar inte skriva så mycket idagkänner jag. Tänkte bara säga att gårdagen var rolig & det får jag tacka Viktor och Sara för. Vi kollade på några filmer & de rökte vattenpipa! HAHA! Stackars Sara (a) Saran köpte även pizza som Viktor och jag fick del av. Gott! Sen kollade vi på Amerivan pie 2 & 3 & jag somnade & det tror jag nästan Sara med gjorde.
Sen idag vid 13:20 tog viktor & jag bussen hem, eller jag till mig & han till sig ;>

Sen jag kom hem har jag inte gjort något alls. Har bara tagit det lugnt, är sjukt trött. Det är lite synd om mig, har inte sovit riktigt på jätte länge, så jag funderar på att sova ut i morgon. Men får se hur det blir.

Här kommer lite bilder från igår, inte så många, men ändå lite (:


målade mina naglar :D  asnice :)


saora&jag jö!


viktojjj & madde!


SÖTNOS! hahahahhaha! (a)

Ha en bra söndag! om man nu kan ha det.
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0