; snöbilder samt daily fact

Hejsan folks!

Nu sitter jag här vid datorn igen. Men så blir det när man är en datanörd och ni blir väl bara glada om jag skriver lite här. :) Sen jag skrev sist har jag varit ute och tagit lite bilder. Men ingen blev sådär superbra, kanske är för att jag inte är på så speciellt bra humör heller. Aja, det kommer några bilder här under.

Snart, när min bror kommer hem ska han och jag ka in till stan och köpa kinamat till han, mig och mamma. Så jävla gott!Han typ längtat efter det hela veckan :) Sen efter jag har ätit ska jag ta ett långt bad. mysmys!
Skriver mer i morgon.
Ha en fortsatt bra dag :)
/madde








Mina Kommentarer
Postat av: sara

bilden med gungorna är underbar.

2009-01-13 @ 21:14:29
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0