; stressigt var det!

Hejsanhoppsan!

Gådagen var en bra dag, det blev de tillslut iaf :) Gick ju på bio med Jannie, filmen var bra, men lite för lång som min smak. Men som sagt den var bra, den får 3 av 5 toasters! Efter bion följde jag jannie till bussen och sen träffade jag Hannes en stund (: Det var roligt. Sen runt 10 ke jag hem.

Idag blir det att åka in till stan & fixa lite och se bege sig bort mot jennies! Där min kväll kommer att tillbringas :)  Massor av tjejer och lite alkohol, det kan nästan inte bli bättre!  :)  haha!

Så jag hinner inte blogga så mycket idag, eftersom min buss går om en timme och jag har ganska mycket kvar att göra! haah! lite stressat inlägg blev detta!  haha :)

Men ha en superbra lördag!
/madde


min katttttttttttttttttt!

Mina Kommentarer
Postat av: Martin

Lär ju vara min katt annars. Men visst....

2009-02-02 @ 11:34:42
Postat av: madde

HAHA, jovars, om du säger de så ^^

2009-02-02 @ 14:29:38
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0