; telefonförsäljare! <3

älskar man inte bara telefonförsäljare?
Det ringde en från Telenor & efter halva samtalet var de såhär:

telefonförsäljaren(en kille):
du kanske skulle byta till telenor & då får du ringa billigare.
jag: nä, det är lugnt jag ringer inte så mycket ...
telefonförsäljaren: nehe .. där ser man ...  men ...
jag: ja, jag smsar.
telefonförsäljaren: jaha .. det kan du också få gratis, och sen kan du få en ny mobil, det skulle inte vara helt fel va? ;)
jag: jo, asså.. jag har precis köpt en ny...
telefonförsäljaren: ehh.. jaha. du var svår.. men ha en... bra kväll, hoppas att jag inte störde.. hejdå!
*klick*

hihi! nästa gång ska jag låtsas att jag sitter på toan eller något :D HAHAHAHHAA!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0