; you love it!

lovar du att vara ärlig: eh, kanske.........
Du heter: madälän romajn
Smeknamn: made, madde, madälän, romin osvvvvvvvv
Låt just nu: be ok
Beroende av: FANTA & min mobil. det är sjukt -.-
Favoritkaraktär(er) i bok: huvudrollen?  ;D hehehe
Vem behöver du mest just nu? en vän.
Vad tror folk om dig? att jag är bäst
Stämmer det? absolut
Vad får du oftast komplimanger för? öh. jag vet inte, ansiktet?
Vad säger du för att imponera på någon? "hey, jag är kungens hemliga dotter med massa pengar ;D"
Hur imponerar man på dig? bra fråga;b
Brukar du skratta för dig själv? hahahahha (a) för ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "okej" hahahahhaha.

Vilken är din favoritmålning?:öh. hej?
Vart bor du: hemma (:
Trivs du där: jadu!
Äger du några converse: jaman!  rosa ((((((:
Festar du mycket: de händer ^^
Sprit, cider, vin eller öl: sprit & cider ;D
Brukar du bli för full: hehe, nej, bara ibland (a)
Vad har du för mobil operatör: halebop (:
Är du allergisk i mot något: ja, dig.
Har du haft sex idag: noooe
Nästa mål i ditt liv: öh. hej?
Hur svarar du i mobilen: "hej, du har kommit till maddes telefonsvarare,vill inte svara just nu & säg inget efter pipet för att de kommer inte komma något. HEJ!"
Vem ringde du senast: eh, mamma troor jag ^
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? att jag var glömsk.
Antal timmar sömn inatt: öh, typ 7 ^^
Sov du ensam: jafan ;b
Tycker du om din pappa: jajamen!
Brukar du komma i tid: ja, men inte till matten!
När mår du bra: när jag mår bra,
När blev du fotad senast: typ, öh. igår kanske?
Hur känner du dig nu: trött,trög & ledsen!
Vanligaste färg på dina kläder: svart ;o 
Vad tycker du om fötter: usch.
Är du smart: haha, den var rolig.
Är du aktiv i skolan: det berer på hur man ser det.

Vad saknar du: endel människor.
Hade du en bra kväll igår: njä, eller jag vet inte, vad gjorde jag? pluggade tror jag. så nej. ( lät lite schizofren(?) där)
Favorit dryck på morgonen: inget alls, isf oboy.
Rakar du benen: yesss.
När brukar du gå och lägga dig: beror på, rätt sen ;<
Är du blyg: hehe, typ ja, ibland.
Sysslar du med någon idrott: nooo.
Vill du hellre ha mail än brev: jatack!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yepp.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: beror på ^^ men endel ;b
Har du spytt offentligt: hehe, ja ^^
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: hehe ..  sagt endel saker som jag inte skulle ha sagt.
Vad skulle du göra om du vore det motsatta könet för en dag: massor ;D hahah!

Är du nöjd med ditt liv: jovars ^^
Om inte, vad vill du ändra på: eh, lite blandat (:
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: japp, bäst!
Är du bortskämd: heh ..  ja, får väl säga det. är ju minst (a)
Vad gör du i morgon: kollar på bio & soooooooooooooover (H)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0