; onsdag

Hej!
Som jag skrev i förra inlägget lovade jag ju bilder på mitt rum. Och de kommer längst ner i inlägget ;b

Idag har det varit en dag som alla andra, ungefär, det hände inget speciellt roligt idag iaf. Men min dag var såhär:

Dagen började med att jag vaknade och allt sånt shiet som alla gör varje morgon. Efter det tog jag bussen till skolan, var vääääldigt nära på att missa den, men så bra som jag är gjorde jag inte det :) 
Först i skolan var det Esv som gälle, vi hade erica, som vanligt, vi lekte med lera, allas blev jättefina förutom min. blev lite putt så jag började om hela tiden och när jag nästan blev nöjd skulle vi sluta. typiskt ;b  Erica bryter lite på engelska och så sa hon massa roliga saker, bl a pisa ist för pizza. Och sen sa hon "fattar alla nu?" och då trodde mathilda.n att alla skulle svara ja, så mathilda bara "nej" och då började alla skratta, och Erica fattade ingenting. Det var faktiskt lite kul, även fast de inte låter så kul.

Sen efter Esv hade vi min favoritlärare, gissa vem?  jo, bulleva! Och då skulle hon prata betyg med alla, så jag passade på att skriva klart mitt referat (y) Men när de var min tur skulle hon självklart prata om gårdagens händelse. Jag var nära att bara gå där ifrån. Hon sa "...som igår, så var de ju lite tjabb, men jag kunde verkligen INTE koncenterara mig, det förstår du väl? men de var bra att du sa ifrån!" jag svarade med något kort svar & sen skulle hon börja snacka om olika svenska prov (?) men jag brydde mig itne mycket, och sen när jag skulle gå sa hon  "fint halsband..... " och skulle ta i det och allt. blä. Jag bara gick ;> haha!

Efter svenskan hade vi engelska, då vi gjorde lite muntliga övningar & gramatik. blä.
Sen var de mat, pasta & något gojs? de dög iaf :) Lotta blev fet dissad av mig och mathilda, det var verkligen DAGENS! Mathilda och jag skålade och då skulle lotta vara med, skit glad var hon. Då tog mathilda bort våra glas xD och då blev lotta dissad! hahahahaha!

Efter maten hade vi raaaaaaaast i typ, en timme, sen hade vi foto, och det var betyg grejs. Mina bilder blev skit dåliga, precis som jag trodde. Lite synd. Men jag orkar iinte bry mig. FÖRRESTEN, så bet lotta mig i HANDEN. hon är inte redig! ^^ märket är kvar, det blir väl som en souvenir. Varje gång jag ser de tänker jag på lotta. hoppas de försvinner ;o

Sen var de dags att åka hem, gutt som fan, när jag kom hem började jag plugga lite smått och sen har jag bara tagit de lugnt, fixat med bilderna på väggen och duschat!

I morgon blir det skola & efter det ska lilla lotttta med mig hem. Får väl se hur det går, hon sa att hon skulle gosa med mig...... läskigt? ;o typ peddo lixom? hahahahaha! nej, jag bara skojar. Lotta är Lotta.  typ bra typ lixom.

Förresten fick vi vårat nya schema för någon dag sen. & vi slutar inte senare än tre någondag förutom onsdag & på fredagar slutar vi runt 12 tiden. gutt som fan!



( klicka på dem så att de blir större :>)


Som ni ser har jag kommit en bit på vägen med mina bilder, men det är typ mer än halva kvar. haha!

Nu ska jag läsa lite i min bok, som jag fortfarande itne har läst ut.
pusshaj! /madde

Mina Kommentarer
Postat av: lottttttttttttta

HAHAHAHAHHA! vadå typ bra? -.- hoppas nått av korten på väggen är på mig annars tänker jag inte gosa sönder med dig?:O HAHAHAAHHA paxx för innerst </3

2009-01-14 @ 23:04:02
Postat av: madde

HAHAHA, nej, då tar jag bort dom nu, så jag slipper bli gosad sönder ;O hahahahha!

2009-01-14 @ 23:04:49
URL: http://madderomin.blogg.se/
Postat av: syrran

FIIIIIIIIIIIINT! Kan ju jag hänga i ditt tv rum på fredag då...heheh...pööss

2009-01-14 @ 23:07:54
Postat av: jannie

GUD VAD FINT!

2009-01-15 @ 09:12:50
Postat av: elin

skitsnyggt! !!! !!! !!!

2009-01-15 @ 15:21:35
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0