; en fredag med alla syskonen.

Hej!

Idag är det fredag och jag har varit i skolan som vanligt, Jag har varit väldigt glad idag, men jag ahr ingen aning varför. Kanske var för att Lotta var här igår, fysatan vad kul va hade. IIH! Skolan idag bestod av 2½ timma samhälle på morgonon, höll på att dö-.- Sen efter det hade i booring engelska. Hade "prov" och de gick sådär, hade 15 fel av typ 70 ^^ så jag är lite nöjd iaf, fast vi jobbade ju i grupper,och tur var väl det, eftersom både jag och lotta hade glömt engelska böckerna i skåpet! Sen efter engelskan var det efterlängtad mat, fast den var skit äcklig, väldigt synd var det, eftersom jag var väldigt hungrig.haha, intressant? xD Iallafall, efter engelskan hade vi matte med olaz, ingen bra dag gällande lektioner idag. Alla lektioner sög. haha :)

I kväll har alla syskon varit här, vi har ätit lite, umgåttoch så. fast jag ahr mest gått runt här och varit rastlös. Vi syskon har även tagit lite cam kort, och jag fick även några på Noah. Jag lägger upp dem här under :) Sen har ajg nästan blivit klar med min vägg med fotona. Men det är typ lite mindre än hälften kvar (a) men jag ahr kommit långt, jag lovar att det är uppåt hundra med bilder. Det är sjukt jobbigt att få allt att passa.;D Men det går ändå :)

I morgon blir det en bra dag har jag tänkt mig! Först vid 11:55 går min buss in till staden där jag ska möta upp lotta och vi ska leta kläder att ta på oss inför kvällen. Hoppas vi hittar något bara :) Sen tar vi en buss hem, då ska jennie & mathilda ta samma buss. & sen när vi komemr hem till mig ska vi förfesta lite smått och ha lite kul, innan vi ska bege oss till festen bara något 100 meter ifrån mig. Sedan ska lotta sova hos mig. Härligt.


- en nööörd bild ^^


- min bigbrother och jag!


- jag & sötNoah!


- hah, jag & Noah igen.


- Hah, Noah blev arg på mig för att jag hade "effekter" på.


- hahahhahahahahha! söta syster & noah på ett hörn!


- magnus, ufo? xD  hahahah!


- martina myra? xD  hahahahha!


- jag & syster :)

blev endel bilder märkte jag, men enjoy! ni får skratta ;>
nu ska jag umgås med alla en stund, sen ska jag sova.

måste bara tillägga att inlägget blev väldigt tråkigt, är vääldigt trött, that's why! ^^
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0